perjantai 31. lokakuuta 2008

Muisti pätkii...

Minä tuossa aiemmassa postauksessani kirjoitin, että jos joku olisi halukas ostamaan tekeleitäni, niin ilmoittelisi.
Viime yönä ennen nukkumaan menoa kävin vilkaisemassa sähköpostini, ja mielestäni siellä oli kaksi jotka olisivat halunneet tilata tuollaisen joulusukan enkelin kuvalla.
Tänä aamuna kun taas niitä katsoin -ja samalla poistin joitakin ylimääräisiä viestejä-... niin huomasin ettei tilauksia ollutkaan kuin yksi, -Niinan.
Nyt en ole varma, olenko yöllä unenpöpperössä lukenut jotenkin väärin, vai olenko vahingossa poistanut yhden tärkeän viestin...
Siksipä nyt kyselenkin, että jos on joku joka on laittanut meiliä tuollaisesta joulusukasta, enkä ole siihen vastannut, niin laittaisitko uuden...

Tämä on äärimmäisen noloa, -mutta inhimillistä kai minulle kuitenkin!

Pari uutta jouluista kirjaa olen tilannut. "Lämmin Joulu" ja "Tildan talossa."
Tuo Tildan talossa minulla olikin jo norjan kielisenä. Täytyy yrittää kaupata sitä vaikka tuolla Huutonetissä.
Jos joku täällä vierailevista olisi kiinnostunut tuosta Tone Finnangerin kirjasta "Tildas Julehus" -tai hänen kirjastaan "Sew Pretty Homestyle", niin otatan yhteyttä.




3 kommenttia:

  1. Hyvää huurteista sunnuntaipäivää sinulle toivottaa Krisse.
    Täällä olin taas lukusilla.

    VastaaPoista
  2. hei<3
    minäkin kurkkimassa mitä uutta olet taas ommellut<3
    täältä saa aina kivoja ja kauniita ideoita:D
    ethän putoa tuolilta kun minun postausta luet...
    leevikin "askarteli":(
    sunnuntaiterveisin päivi

    VastaaPoista
  3. Krisse mummi: Mukavaa kun piipahdit!
    Huurteisena näyttää tämä uusi viikkokin alkavan, pihamaa on kauniissa kuurassa!

    Päivi: Kävinpä minäkin kurkistelemassa, -Leevin askarteluja. =) Minusta on hienoa, että myös lemmikit saavat osallistua.... ;-)
    Meidän Leevi on niin laiska että hyvin harvoin innostuu. ;-)

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥