keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Lunta odotellessa...

Tänään minulla oli intoa hiukan leipoa (siitä joulublogissani). 
Ja vaikka olin jalkojen päällä ollut pitkään niin lähdin vielä leipomisen jälkeen kävelylle ja olin peräti 45 minuuttia... Minulle saavutus!!
Kävely intooni saattoi vaikuttaa sää, -oli pakkasta, hiukan lunta ja kuuraa, -sekä uusi ulkoilupuku! ;-)
Kaivoin talvivarusteita esille, -sopivat paljon paremmin pakkaskeliin kuin vesisateeseen. 



Nyt kun lunta ei ole juurikaan satanut (tai ei ole jäänyt maahan) niin sitä kuvaa täpinöissään lähes jokaisen lumisen ja kuuraisen oksan! ;-)



Oma mahonia on niin kaunis...



Tulen vielä ennen aattoa jättämään tänne joulun toivotukset...


5 kommenttia:

  1. Kyllä sitä lunta ja kuivaa ilmaa kaivataan täälläkin.
    Ulkoilu tekee terää, hyvä sinä!

    VastaaPoista
  2. Meillekin satoi yllättäen eilen vähän lunta. Näyttää kyllä paljon valoisammalta.

    Rauhallista joulun aikaa!

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanaiset joulun toivotuksista!♥
    Minä myös toivotan teille oikein lämminhenkistä joulun aikaa!♥

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥